З 22 жовтня по 31 жовтня 2018 року в Любарському районному суді Житомирської області на виконання плану роботи суду проводилося анкетне опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду. Виявили бажання взяли участь у анкетуванні 14 осіб віком від 26 до 59 років, які мають середню, базову та повну освіту. Вище зазначені особи, переважно, представляли свої інтереси в судовому процесі.
Опитування проводилося за п’яти бальною шкалою.
Деякі результати анкетного опитування:
- Якість роботи суду оцінило на відмінно 92,30% респондентів, незадовільно – 7,70%. Один респондент не зміг оцінити якість роботи суду. Середня оцінка роботи суду 4,54
- Доступність суду оцінило на відмінно 89,20% респондентів. 10,80% не задоволені доступністю суду, зокрема роз’яснили, що бувають дні коли немає де припаркувати автомобіль. Така неможливість зумовлена тим, що в будівлі, де знаходиться суд знаходяться три державні установи.
100% респондентів зазначили, що вони не зазнавали перешкод у доступі до приміщення суду через обмеження охорони.
Загалом доступність суду отримує середню оцінку 4,46.
- Зручним та комфортним перебування у суді вважають 92,20% респондентів. 7,80% вказали, що в суді не достатньо зручних місць для очікування, оформлення документів. Даний блок питань оцінено 4,85.
- Повнотою та якістю наявної в суді інформації задоволені 97% респондентів, 3% зазначили, що в суді не в повній мірі зазначена інформація щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізитів та розмірів платежів, однак, дане зауваження не відповідає дійсності, оскільки вся інформація та в повній мірі розміщена на інформаційних стендах, оцінка - 4,85.
50% відвідувачів суду відмітили, що вони користувалися сторінкою суду в мережі інтернет та знайшли необхідну їм інформацію.
- 100% респондентів вважають, що працівники апарату суду старанно працювали та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків.
- 97,20 % респондентів зазначили, що працівники апарату суду при спілкуванні з ними виявили доброзичливість, повагу, бажання допомогти, професіоналізм та знання своєї справи, 4,86% вважає, що працівники суду мають не однакове ставлення до всіх. Середня оцінка становить 4,86.
- 4,46% респондентів вважають, що судом не в повній мірі враховано їх побажання при призначенні дня та часу засідання, що затримки та перенесення слухань у розгляді їх справи були необґрунтованими, причиною тому стало те, що до 3 жовтня 2018 року в суді здійснював правосуддя один суддя, та на нього було велике навантаження з розгляду справ. 89,20% задоволені дотриманням строків розгляду справи. Середня оцінка -4,46.
- 94,20 % респондентів сприйняли роботу судді неупередженою, незалежною, коректною, що вони мали належну підготовку до справи, надавали можливості сторонам обґрунтувати свою позицію, дотримувалися процедури розгляду, протилежне вважають 5,80% респондентів. Даний блок питань отримує оцінку 4,71.
Підведені підсумки вказують, що відвідувачі Любарського районного суду оцінили якість функціонування суду 4,72.
Слід зробити висновок, що в загальному, робота суду налагоджена належним чином, однак містяться свої недоліки які будуть враховані при організації роботи суддями та виконанні своїх посадових обов’язків працівниками апарату суду.
Прес-служба суду