flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОЦІНКА І АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СУДУ ЗА I ПІВРІЧЧЯ 2021 р

ОЦІНКА  І  АНАЛІЗ  ЕФЕКТИВНОСТІ  ДІЯЛЬНОСТІ  СУДУ

 

Любарський районний суд Житомирської області розташований в двоповерховому приміщенні Любарської селищної ради по вул. Незалежності, 36 в смт. Любар Житомирської області.

В приміщенні суду знаходяться 3 зали судових засідань, які обладнані засобами фіксування судового процесу. Два зали судових засідань обладнані технічними засобами для проведення відеоконферецзв’язку.

Всі працівники апарату суду забезпечені комп’ютерною технікою.

На коридорах розміщені інформаційні стенди, на яких містяться зразки заяв; списки справ, призначених до розгляду; інформація про надання безоплатної правової допомоги; рахунки судового збору, на отримання публічної інформації, на заставу та ін.

Діловодство в суді здійснюється на підставі Інструкції з діловодства у місцевих судах та апеляційних судах України затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20 серпня 2019 року № 814.

Штатна чисельність працівників суду становить 19 чоловік.

В суді вакантних посад немає.  

За штатним розписом та фактично працює 3 судді .

Робота суду планується по півріччях, плани навчання працівників - на рік,  затверджуються головою суду.

Протягом І півріччя 2021 року з метою підвищення професійного рівня працівників апарату суду щомісяця проводились навчання.

В суді згідно з планом роботи суду протягом І півріччя 2021 року зроблено 5 узагальнень судової практики.

Здійснено перевірку своєчасності  списання, знищення архівних справ  та інших документів, консультанта суду щодо ведення контрольних кодексів.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» до суду надійшло 5 звернень громадян, які розглянуті в передбачені законодавством строки.

Особистий прийом громадян здійснюється головою суду та керівником апарату суду.                  

Постійно тримаються на контролі роз'яснення та пропозиції ТУ ДСА в Житомирській області щодо належного та правильного оформлення піврічних та річних звітів по кожній формі, своєчасно готується та надається необхідна інформація.

 Керівником апарату суду постійно ведеться облік споживання комунальних послуг та подаються відповідні звіти до ТУ ДСА України.

На належному рівні в суді здійснюється прийняття та реєстрація вхідної документації, зокрема зареєстровано за І півріччя 2021 року 3430 документів.

Виклик осіб в судові засідання здійснювався поштовими відправленнями та СМС-повідомленнями, яких було надіслано 155 на 862 текстах.

Присуджено до стягнення судового збору за рішеннями суду в Державний бюджет по 129 заявах на суму 62804 грн.

Протягом І півріччя 2021 року в провадженні суду перебувало 991 справа та матеріали, що на 44 більше порівняно з І півріччям 2020 року. Надійшло за звітний період 844  справи та матеріалів (в І півріччі 2020 року 716). Залишок нерозглянутих справ на кінець звітного періоду 177 (в І півріччі 2020 року 211).

Середня кількість розглянутих справ та матеріалів усіх категорій, що перебували на розгляді в звітний період в розрахунку на одного суддю становила 271 (в І півріччі 2020 року 368).

Середня кількість справ та матеріалів усіх категорій, що припадали на одного суддю у І півріччі 2021 році становить  330 ( в І півріччі 2020 року 474).

Середня тривалість розгляду справ усіх категорій становить 30 днів що на 19 менше ніж у І півріччі минулого року.

На особливому контролі в суді знаходиться виконавська дисципліна. Працівникам апарату суду надаються методичні рекомендації щодо правильності та якості заповнення журналів судових засідань, здачі до канцелярії суду справ, своєчасності звернення до виконання судових рішень.

 

Консультант суду                                                                 В.М. Ліснича