flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОЦІНКА І АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СУДУ ЗА I ПІВРІЧЧЯ 2019 р.

ОЦІНКА  І  АНАЛІЗ  ЕФЕКТИВНОСТІ  ДІЯЛЬНОСТІ  СУДУ

 

Любарський районний суд Житомирської області розташований в двоповерховому приміщенні Любарської селищної ради по вул. Незалежності, 36 в смт. Любар Житомирської області.

В приміщенні суду знаходяться 3 зали судових засідань, які обладнані засобами фіксування судового процесу. Зал судових засідань №1 обладнаний технічними засобами для проведення відеоконферецзв’язку.

Всі працівники суду забезпечені комп’ютерною технікою.

На коридорах розміщені інформаційні стенди, на яких містяться зразки заяв, списки справ призначених до розгляду, інформація про надання безоплатної правової допомоги, рахунки судового збору, на отримання публічної інформації, на заставу та ін.

Діловодство в суді здійснювалося на підставі Інструкції з діловодства у місцевих судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17 грудня 2013 року № 173.

Штатна чисельність працівників суду становить 19 чоловік. Фактично працює -16.

В суді вакантні посади судді та помічника судді, секретаря суду.  

За штатним розписом в суді має працювати 3 судді. З 17 січня 2019 року здійснював судочинство 1 суддя. Суддя Вальчук В.В. без повноважень по закінченню п'ятирічного строку повноважень судді, обраного на посаду вперше. Одна посада судді вакантна.            

Робота суду планується по півріччях, плани навчання працівників - на рік  затверджуються головою суду.

Протягом І півріччя 2019 року з метою підвищення професійного рівня працівників апарату суду щомісяця проводились навчання.

Підвищували кваліфікацію у Національній школі суддів керівник апарату суду Іванова О.Ф., заступник керівника апарату Шпак Н.П., секретар суду Осаульчик О.А., секретар судового засідання Грушак І.В.

В суді згідно з планом роботи протягом І півріччя 2019 року зроблено 4 узагальнення судової практики.

Здійснено перевірку роботи своєчасності списання, знищення архівних справ та інших документів, перевірку консультанта суду щодо ведення контрольних кодексів.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» до суду надійшло 3 звернення громадян, які розглянуті в передбачені законодавством строки.

Особистий прийом громадян здійснюється головою суду та керівником апарату суду.                  

Постійно тримаються на контролі роз'яснення та пропозиції ТУ ДСА в Житомирській області щодо належного та правильного оформлення піврічних та річних звітів по кожній формі, своєчасно готується та надається необхідна інформація.

 Керівником апарату суду постійно ведеться облік споживання комунальних послуг та подаються відповідні звіти до ТУ ДСА України.

На належному рівні в суді здійснюється прийняття та реєстрація вхідної документації, зокрема зареєстровано 3708 документів.

Виклик осіб в судові засідання здійснювався поштовими відправленнями та СМС-повідомленнями, яких було надіслано 228 на 1106 текстах.

Присуджено до стягнення судового збору за рішеннями суду в Державний бюджет по 192 заявах на суму 77484.

Протягом І півріччя 2019 року в провадженні суду перебувало 946 справ та матеріалів, що на 176 менше порівняно з першим півріччям 2018 року. Надійшло за звітний період 754  справи та матеріали (в І півріччя 2018 року 980). Зменшився залишок нерозглянутих справ на кінець звітного періоду 203 (в І півріччі 2018 року278).

Середня кількість розглянутих справ та матеріалів усіх категорій на одного суддю становить 372 (в І півріччі 2018 року 844).

Середня кількість справ та матеріалів усіх категорій, що припадали на одного судді у І півріччі 2019 року становить  473 ( в І півріччі 2018 року1122).

Середня тривалість розгляду справ усіх категорій становить 35 днів що на 8 більше ніж за вказаний період у минулому році.

На особливому контролі в суді знаходиться виконавська дисципліна. Працівникам апарату суду надаються методичні рекомендації щодо правильності та якості заповнення журналів судових засідань, здачі до канцелярії суду справ, своєчасності звернення до виконання судових рішень.

 

Консультант суду                                                                 В.М. Ліснича