flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОЦІНКА І АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СУДУ ЗА I ПІВРІЧЧЯ 2018 р.

Любарський районний суд Житомирської області розташований в двоповерховому приміщенні Любарської селищної ради по вул. Незалежності, 36 в смт. Любар Житомирської області.

В приміщенні суду знаходяться 3 зали судових засідань, які обладнані засобами фіксування судового процесу. Зал судових засідань №1 обладнаний технічними засобами для проведення відеоконференцзв’язку.

Всі працівники суду забезпечені комп’ютерною технікою.

На коридорах розміщені інформаційні стенди, на яких містяться зразки заяв, списки справ призначених до розгляду, інформація про надання безоплатної правової допомоги, рахунки судового збору, на отримання публічної інформації, на заставу та ін.

Діловодство в суді здійснювалося на підставі Інструкції з діловодства у місцевих судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17 грудня 2013 року № 173.

Штатна чисельність працівників суду становить 19 чоловік. Фактично працює -17.

В суді вакантні посади судді та помічника судді.  

З початку року здійснювалося судочинство суддею Вальчуком В.В. З 18 жовтня 2017 року суддя Гуцал П.І. знаходиться у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.            

Робота суду планується по півріччях, плани навчання працівників - на рік  затверджуються головою суду.

Протягом І півріччя 2018 року з метою підвищення професійного рівня працівників апарату суду щомісяця проводились навчання.

Підвищували кваліфікацію у Національній школі суддів суддя Вальчук В.В., керівник апарату суду Іванова О.Ф., заступник керівника апарату Шпак Н.П. Консультант суду Ліснича В.М. у Раді суддів України.

В суді згідно з планом роботи протягом І півріччя 2018 року зроблено 4 узагальнення судової практики.

Здійснено перевірку роботи своєчасності списання, знищення архівних справ та інших документів, перевірку консультанта суду щодо ведення контрольних кодексів.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» до суду не надходили звернення громадян.

Особистий прийом громадян здійснюється головою суду та керівником апарату суду.                  

Постійно тримаються на контролі роз'яснення та пропозиції ТУ ДСА в Житомирській області щодо належного та правильного оформлення піврічних та річних звітів по кожній формі, своєчасно готується та надається необхідна інформація.

 Керівником апарату суду постійно ведеться облік споживання комунальних послуг та подаються відповідні звіти до ТУ ДСА України.

На належному рівні в суді здійснюється прийняття та реєстрація вхідної документації, зокрема зареєстровано 3880 документів.

Виклик осіб в судові засідання здійснювався поштовими відправленнями та СМС-повідомленнями, яких було надіслано 266 на 1414 текстах.

Виготовлено  та видано судом 424 виконавчих документів на суму 761181 грн., в тому числі про стягнення судового збору 220 документи  на суму 76690 грн.

Протягом І півріччя 2018 року в суді перебувало на розгляді 1122 справ та матеріалів (в І півріччі 2017 року - 816) Надійшло за звітний період  980 справ та матеріалів ( в І півріччі 2017 року - 766). Значно збільшився залишок нерозглянутих справ на кінець звітного періоду 278 (в І півріччі 2017 року - 128).

Середня кількість розглянутих справ та матеріалів на одного суддю збільшилася 844 (в І півріччі 2017 року - 344).

На особливому контролі в суді знаходиться виконавська дисципліна. Працівникам суду надаються методичні рекомендації щодо правильності та якості заповнення журналів судових засідань, здачі до канцелярії суду справ, своєчасності звернення до виконання судових рішень.

 

Консультант суду                                                                 В.М. Ліснича