Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОЦІНКА І АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СУДУ
ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2024 РОКУ
Любарський районний суд Житомирської області розташований в двоповерховому приміщенні Любарської селищної ради по вул. Незалежності, 36 в смт. Любар Житомирського району Житомирської області.
В приміщенні суду знаходяться 3 зали судових засідань, які обладнані засобами фіксування судового процесу. Два зали судових засідань обладнані технічними засобами для проведення відеоконферецзв’язку.
Всі працівники апарату суду забезпечені комп’ютерною технікою.
На коридорах розміщені інформаційні стенди, на яких містяться зразки заяв; списки справ, призначених до розгляду; інформація про надання безоплатної правової допомоги; рахунки судового збору, на отримання публічної інформації, на заставу та ін.
Діловодство в суді здійснюється на підставі Інструкції з діловодства у місцевих судах та апеляційних судах України затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20 серпня 2019 року № 814 та Положення про автоматизовану систему документообігу суду затвердженого Рішенням Ради суддів України 26.11.2010 №30.
Штатна чисельність працівників суду становить 19 чоловік. В суді вакантних посад немає.
Згідно штатного розпису в суді три посади судді, фактично працює двоє: суддя Носач В.М. та Вальчук В.В. Суддя Гуцал П.І. без повноважень по закінченню п'ятирічного строку повноважень судді, обраного на посаду вперше.
Робота суду планується по півріччях, плани навчання працівників - на рік, затверджуються головою суду.
Протягом І півріччя 2024 року з метою підвищення професійного рівня працівників апарату суду щомісяця проводилися навчання.
В суді згідно з планом роботи суду протягом І півріччя 2024 року зроблено 4 узагальнень судової практики.
Здійснено перевірку своєчасності списання, знищення архівних справ та інших документів, ведення контрольних кодексів, стану ведення діловодства в суді.
Особистий прийом громадян здійснюється головою суду та керівником апарату суду.
Постійно тримаються на контролі роз'яснення та пропозиції ТУ ДСА в Житомирській області щодо належного та правильного оформлення піврічних та річних звітів по кожній формі, своєчасно готується та надається необхідна інформація.
Керівником апарату суду постійно ведеться облік споживання комунальних послуг та подаються відповідні звіти до ТУ ДСА України.
На належному рівні в суді здійснюється прийняття та реєстрація вхідної документації, зокрема зареєстровано за І півріччя 2024 року 3172 документів.
Виклик осіб в судові засідання здійснювався поштовими відправленнями, СМС-повідомленнями, яких було надіслано 350 на 701 текстах, а також вайбер – 218.
Присуджено до стягнення судового збору за рішеннями суду в Державний бюджет по 141 справах на суму 85706 грн.
Протягом І півріччя 2024 року в провадженні суду перебувало 993 справ та матеріалів, що на 93 більше порівняно з І півріччям 2023 року. Надійшло за звітний період 806 справ та матеріалів (в І півріччі 2023 року 707). Залишок нерозглянутих справ на кінець звітного періоду 221 (в І півріччі 2023 року 199).
Середня кількість розглянутих справ та матеріалів усіх категорій, що перебували на розгляді в звітний період в розрахунку на одного суддю становила 386 (в І півріччі 2023 року 701).
Середня кількість справ та матеріалів усіх категорій, що припадали на одного суддю у І півріччі 2024 року становить 497 (в І півріччі 2023 року 900).
Середня тривалість розгляду справ усіх категорій становить 39 днів, що на 3 дні менше, ніж у І півріччі минулого року.
На особливому контролі в суді знаходиться виконавська дисципліна. Працівникам апарату суду надаються методичні рекомендації щодо правильності та якості заповнення журналів судових засідань, здачі до канцелярії суду справ, своєчасності звернення до виконання судових рішень.
Консультант суду Юлія ЛІСОВА