Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОЦІНКА І АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СУДУ
Любарський районний суд Житомирської області розташований в двоповерховому приміщенні Любарської селищної ради по вул. Незалежності, 36 в смт. Любар Житомирського району Житомирської області.
В приміщенні суду знаходяться 3 зали судових засідань, які обладнані засобами фіксування судового процесу. Два зали судових засідань обладнані технічними засобами для проведення відеоконференцзв’язку.
Всі працівники апарату суду забезпечені комп’ютерною технікою.
На коридорах розміщені інформаційні стенди, на яких містяться зразки заяв; списки справ, призначених до розгляду; інформація про надання безоплатної правової допомоги; рахунки судового збору, на отримання публічної інформації, на заставу та ін.
Діловодство в суді здійснюється на підставі Інструкції з діловодства у місцевих судах та апеляційних судах України затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20 серпня 2019 року № 814 та Положення про автоматизовану систему документообігу суду затвердженого Рішенням Ради суддів України 26.11.2010 № 30.
Штатна чисельність працівників суду становить 19 чоловік.
Згідно штатного розпису в суді три посади судді, фактично працює два судді: Носач В.М. та Вальчук В.В.
З 24 вересня 2021 р. суддя Гуцал П.І. без повноважень по закінченню п'ятирічного строку повноважень судді, обраного на посаду вперше.
Робота суду планується по півріччях, плани навчання працівників - на рік, затверджуються головою суду.
Протягом 2024 року з метою підвищення професійного рівня працівників апарату суду щомісяця проводилися навчання.
В суді згідно з планом роботи суду протягом 2024 року зроблено 8 узагальнень судової практики.
Здійснено перевірку своєчасності списання, знищення архівних справ та інших документів, ведення контрольних кодексів, стану ведення діловодства в суді.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» до суду надійшло 3 звернень, які розглянуті в передбачений законодавством строк.
Особистий прийом громадян здійснюється головою суду та керівником апарату суду.
Постійно тримаються на контролі роз'яснення та пропозиції ТУ ДСА в Житомирській області щодо належного та правильного оформлення піврічних та річних звітів по кожній формі, своєчасно готується та надається необхідна інформація.
Керівником апарату суду постійно ведеться облік споживання комунальних послуг та подаються відповідні звіти до ТУ ДСА України.
На належному рівні в суді здійснюється прийняття та реєстрація вхідної документації, зокрема зареєстровано за 2024 рік 6369 документів.
Виклик осіб в судові засідання здійснювався поштовими відправленнями та СМС-повідомленнями, яких було надіслано 816 на 1608 текстах, в тому числі вайбер – 514.
Присуджено до стягнення судового збору за рішеннями суду в Державний бюджет по 309 справах на суму 187 750 грн.
Протягом 2024 року в провадженні суду перебувало 1923 справ та матеріалів, що на 263 більше порівняно з 2023 роком. Надійшло за звітний період 1736 справ та матеріалів (в 2023 році - 1467).
Залишок нерозглянутих справ та матеріалів на кінець звітного періоду 230 (в 2023 році - 197).
Середня кількість розглянутих справ та матеріалів усіх категорій, що перебували на розгляді в звітний період становила 1693 (в 2023 році - 1463).
Середня тривалість розгляду справ усіх категорій становить 35 днів, що на 7 менше ніж у 2023 році.
На особливому контролі в суді знаходиться виконавська дисципліна. Працівникам апарату суду надаються методичні рекомендації щодо правильності та якості заповнення журналів судових засідань, здачі до канцелярії суду справ, своєчасності звернення до виконання судових рішень.
Консультант суду Юлія ЛІСОВА